3M Nagłowie VERSAFLO M-307
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Nagłowie 3M Versaflo M-307 - ognioodporne uszczelnienie
posiada komfortowe uszczelnienie twarzy chroniące przed kurzem, gazami, pyłem, rozbryzgami cieczy oraz cząstkami stałymi o niskiej energii kinetycznej.
Główne zalety nagłowia M-307
- Ognioodporne uszczelnienie twarzy do stosowania w środowisku gdzie występują gorące cząstki.
- Zapewnia ochronę dróg oddechowych, oczu, twarzy i głowy.
- Wygodne, lekkie i dobrze wyważone (nie męczy karku).
- Całkowicie regulowana więźba z paskami tekstylnymi dla optymalnego dopasowania do kształtu twarzy.
- Deflektor umożliwiający kierowanie przepływu powietrza wewnątrz nagłowia zwiększając stopień kontroli i wygodę stosowania.
- Sposób rozprowadzania powietrza zmniejsza parowanie szyby.
- Konstrukcja wizjera zapewnia widzenie obwodowe i ku dołowi oraz przejrzystość widzenia.
- Poliwęglanowa powłoka wizjera zapewnia odporność chemiczną i mechaniczną na zadrapania.
- Zapewnia taki sam poziom ochrony przed uderzeniami jak okulary ochronne.
- Łatwa konserwacja - części zamienne i elementy wyposażenia wymienia się szybko w łatwy intuicyjny sposób.
- Połączenie QRS - szybkozłącze obrotowe (umożliwia szybkie i łatwe podłączenie węży oddechowych)
- Materiał osłony:
ognioodporny poliester
. - Waga: 832 g
Wymagania
- Spełnia wymagania normy EN166 - rozbryzgi cieczy i uderzenia ciał o niskiej energii kinetycznej (klasa F)
- Spełnia wymagania normy EN397 - Przemysłowe hełmy ochronne
- Spełnia wymagania normy EN12941 klasa TH2 - Sprzęt ochrony układu oddechowego -- Oczyszczający sprzęt z wymuszonym przepływem powietrza wyposażony w hełm lub kaptur -- Wymagania, badanie, znakowanie (w połączeniu z jednostkami napędowymi 3M Versaflo TR-302E i 3M Jupiter)
- Spełnia wymagania normy EN 14594 2B Sprzęt ochrony układu oddechowego -- Aparaty wężowe sprężonego powietrza stałego przepływu -- Wymagania, badanie, znakowanie (w połączeniu z aparatami wężowymi sprężonego powietrza 3M V-100E,V-200E lub V-500E)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.