ESAB Przyłbica pasywna Globe Arc IR/UV 10
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Nowa hybrydowa konstrukcja przyłbicy z podnoszoną osłoną do spawania i cięcia.
Globe-Arc jest najnowszą konstrukcją na rynku przyłbic do spawania i szlifowania. Osłona zapewnia skuteczną ochronę przed promieniowaniem UV i IR zarówno, gdy jest w pozycji podniesionej jak i opuszczonej. Jest dostępna z filtrami o różnym stopniu zaciemnienia.
Nowy, hybrydowy korpus jest zgodny ze stylistyką produktów ESAB. Korpus zapewnia pełną ochronę głowy i twarzy a jednocześnie przy tym jest bardzo lekki - jest wykonany z niezwykle wytrzymałego materiału Zytel.
Niewielkie wymiary pozwalają na spawanie w bardzo ciasnych miejscach a jednocześnie redukują ilość światła widzialnego przedostającego się do wnętrza przyłbicy z innych źródeł. Nowa podnoszona osłona posiada górny ogranicznik, który zapobiega jej opadaniu podczas spawania lub szlifowania. Ponadto, osłona posiada odporne na uszkodzenia obracające się o ¼ elementy zabezpieczające, które umożliwiają szybkie zdjęcie i wymianę osłon. Dzięki możliwości wyboru różnych wartości filtrów przyłbicę Globe-Arc można stosować do wszystkich rodzajów spawania. Przyłbica zapewnia bardzo szerokie pole widzenia zarówno w przypadku osłony głównej jak i podnoszonej, gwarantując w ten sposób wyższe bezpieczeństwo pracy. Podnoszona osłona posiada płaski daszek ułatwiający jej opuszczanie i zapobiegający porysowaniu. Przyłbica wyposażona jest w nowe wygodne nagłowie ESAB. Wykonane z wysokiej jakości nylonu, z dużym pokrętłem regulującym odchylenie i komfortowym potnikiem.
Główna Osłona Przeźroczysta
Grubość 1,8mm
Dostępna w wersji przeźroczystej z filtrem: UVIR 2, UVIR 3 oraz UVIR 5 Klasa wytrzymałości na uderzenie według EN 166 – B – zatwierdzona do szlifowania Podczas spawania przepuszcza światło widzialne ale blokuje szkodliwe promieniowanie UV (brak efektu czerwonych oczu). Przyłbica może być stosowana do spawania w ciężkich warunkach przy dużym natężeniu prądu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.