Przyłbica Samościemniająca PowerWeld 2616G+
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Przyłbica POWERWELD 2616G+ przeznaczona jest do spawania metodami spawalniczymi: MMA, MIG/MAG i TIG. Przyłbica może być także stosowana do ochrony twarzy głowy spawacza w czasie szlifowania.
Cechy i zastosowanie:
- jest odpowiednia do spawania większością metod przy zaciemnieniu do 13,
- zapewnia ochronę oczu przed szkodliwym promieniowaniem UV i IR na poziomie odpowiadającym zaciemnieniu 16, bez względu czy filtr jest jasny, zaciemniony czy uległ awarii,
- jest łatwa w użytkowaniu i konserwacji,
- posiada bezstopniową regulację zaciemnienia w zakresie 9-13
- posiada bezstopniową regulację czułości sensorów dla zapewnienia niezawodnego wykrywania łuku spawalniczego,
- doskonała widoczność przy zaciemnieniu 4 ułatwia przygotowanie do spawania oraz obróbkę spoiny po spawaniu,
- automatyczny filtr spawalniczy wyposażony jest w 4 sensory łuku,
- posiada wszechstronne możliwości regulacji przyłbicy, nagłowia oraz filtra spawalniczego dla zapewnienia najlepszych warunków pracy.
Dopuszczenia:
Przyłbica POWERWELD 2616G+ spełnia wymogi bezpieczeństwa zawarte w artykule 10 Dyrektywy Europejskiej 89/686/EEC i jest oznaczona znakiem CE. Przyłbica spełnia wymagania zharmonizowanych norm europejskich EN175, EN166, EN169 I EN379. Przyłbica została przebadana na etapie projektowania przez ECS GmbH, Hüttfeldstraße 50, 73430 Aalen, Niemcy, nr jednostki notyfikowanej 1883.
Dane techniczne
Rozmiar filtra | 110x90x8 mm |
Wymiar pola widzenia | 100x45mm |
Ilość czujników łuku | 4 |
Stopień zaciemnienia | DIN 4 / 9-13 |
Klasa optyczna wg EN379 | 1/1/1/2 |
Czas reakcji | 1/30000s |
Czas rozjaśniania | 0,1 - 1,0s regulowana bezstopniowo |
Czułość | regulowana bezstopniowo |
Ochrona UV/IR | DIN 16 |
Temperatura Pracy | -10 +55 st. C. |
Możliwość Szlifowania | TAK |
Zasilanie | ogniwo solarne + CR2032 |
Włącznik/Wyłącznik | automatyczny |
Prąd Spawania TIG | >15A |
Masa Całkowita | 480G |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.